wtorek, 30 sierpnia 2016

Ja tu jestem kierownikiem i co pan mi zrobi?!

Miś, Bareja, klasyka, opowieść o PRL. głupocie i szmatławstwie tamtych czasów, jednak ja widzę smutną kontynuację również dzisiaj!
Jedna z wielu scenek z Misia, kierownik szatni w akcji!



No własnie, cham się uprze i mu daj! Ja tutaj jestem kierownikiem tej szatni i co pan mi zrobi?!!!
Paralele do współczesności, ot pierwsze z brzegu i najświeższe medialnie:

  1. Inżynier Karnowski, Prezydent Miasteczka Sopot, kasuje kierowców za parkowanie również w soboty. Nic to że łamie prawo, on przecież jest tutaj kierownikiem i nawet jak Państwo-Cham się uprze, to on i tak postawi na swoim!http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Czy-strefy-platnego-parkowania-moga-dzialac-w-soboty-Sprawie-przyglada-sie-prokuratura-n104942.ht
  2. "Pan Andrzej" z TK, prokuraturze wara od niego, on jest przecież kierownikiem "tego kraju" Konstytucja, Parlament, rząd oraz inne instytucje? Ja tutaj jestem kierownikiem tej szatni, cham się uprze i mu daj! http://wpolityce.pl/polityka/306456-rzeplinski-idzie-w-zaparte-prezes-tk-o-dzialaniach-prokuratury-to-jest-aktem-bezprawia-i-nie-wymaga-komentarza
  3. Pani Janda, całe życie egzaltowana niczym pensjonarka, jednak najważniejsza kierowniczka której wredny Minister Kultury odmówił fruktów! Jak tak można, przecież JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI, CHAM SIĘ UPRZE I MI NIE DA, A MNIE SIĘ NALEŻY!  http://niezalezna.pl/85291-janda-wyplakala-sie-na-portalu-kod-u-potok-zolci-w-rozmowie-z-jethon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz