czwartek, 23 marca 2017

A mnie jest szkoda....Rycha!

Podobno Ryśkowi spadło, a Grześkowi poszybowało! No cóż, sondaże okrutne sondaże! PiS traci z własnej winy! Ja jednak lubię Ryśka, bo to taka bezstresowa chłopina, a jego dziewczyny to miód, malina:-)


Wszyscy zeń dworują wielce,
Że patałach i niemota,
O upadku wieści snują,
Taka z Ryśkiem jest robota!

Mnie go szkoda moi mili,
Bo ON pracy włożył w brud!
Co byście mi nie mówili
Ja doceniam JEGO trud!

Sam Balcerek go promował,
Że to prymus nad prymusy!
A że chłop "pomaderował"
I popełniał wciąż lapsusy!

Tylko Pan Bóg się nie myli,
O tym zawsze pamiętajmy!
Rysiek był potrzebą chwili,
Już się nad nim nie znęcajmy!

Dzięki niemu KOD upada,
Lis z Niesiołem, rozum tracą!
Opozycja jest w rozsypce,
Nad niemocą swoją płaczą!

I choć PiS wciąż błędy robi,
O swój ogon się potyka,
Dzięki Rychom i Grzegorzom,
Wciąż w sondażach im umyka!

Niech nareszcie puenta będzie,
Co zakończy rymowanie!
Bądźcie dalej tacy sami!
To kraj szybciej z kolan wstanie! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz