sobota, 18 czerwca 2016

Sobotniości 24. tygodnia

Zawiało zdrowo, sztorm! Swoją drogą brakowało mi tego, przerwa w bieganiu do lipca!!! Przełom czyli krótsze dnie i dłuższe noce, ech nie mogę się tego doczekać, ale to w tym roku szybciej, bo już w noc z 20 na 21 czerwca(rok olimpijski czyli przestępny)!

W TVP przyjemności, powrót do korzeni, wczoraj klasyk gatunku, western Johna Forda, Konnica z Johnem Waynem i Williamem Holdenem, ech łza się w oku kręci! Czego żal, że nie czytał Jan Suzin!!!

Garstka Sovieciarzy rozrabia we Francji, Żabojady nie mogą ich utemperować, żałosne! Jak byli u nas cztery lata temu, bali się podskoczyć!
Remis z Niemcami, duży sukces! Granda z polsatowskim KODowaniem, olać Solorza,  wszystkie mecze bez problemu na ZDF, u mnie na nc+, to kanał nr 245. Swoją drogą nie wiem skąd ta moja alergia na słowo KOD?

W Ustce desantowanie, chłe, chłe, broniła wybrzeża 7 Brygada(czy to jeszcze formacja piechoty morskiej?), nawet B 52 latał! Takie tam młodzieńcze wspomnienia plażowicza, ale desantowanie kiedyś,  zawsze było w maju!

Pan Redaktor Paweł Wroński, jest dla mnie w swoim zaangażowaniu prawie tak dobry jak Pan Redaktor wice Naczelny Piotr Stasiński , poniżej kawałek z tego pierwszego:-)))
http://wpolityce.pl/polityka/297121-slepa-nienawisc-skompromitowala-wronskiego-dziennikarz-wyborczej-kpi-z-premier-szydlo-i-wpada-we-wlasne-sidla

Na koniec jeszcze raz piłka. Proszę spojrzeć na nagranie, któż, ach któż to kibicuje Niemcom? Naprawdę nie jestem zdziwiony!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz