niedziela, 2 lipca 2017

Subiektywności 26. tygodnia!

Wykrzyknik  w tytule, bo przekroczyliśmy półrocze i spadamy ku Wigilii:-)

Pierwszy ciekawy wątek, to były Ambasador RP w USA, niejaki Schnepf, który ni mniej ni więcej, ale za swego urzędowania przywłaszczył nienależne mu 448 tys PLN!!! Mnie to poraża, bulwersuje i odraża,czy jest ktoś, kto takie zachowania relatywizuje?!!!

https://dorzeczy.pl/kraj/33934/Klopoty-Schnepfa-MSZ-wystapi-o-zwrot-blisko-450-tysiecy-zlotych.html


Puchar Ameryki zdobyła załoga Nowej Zelandii!!! Nigdy nie obchodziły mnie zmagania żeglarskie, ale przypadek sprawił, że w tym tygodniu obejrzałem wyścigi na Bermudach, których zwycięzcami byli "kolarze w katamaranach", jak dla mnie kompletnego ignoranta, żaglówki zupełnie wyzbyte "żeglarskości". Sam Puchar, wielce nobliwy, bo wybrany dla zwycięzców przez samą Królową Wiktorię w 1851 roku, tak, tak, zawody co cztery lata, z małymi przerwami na wojny odbyły się po raz 35.!!!

Osobiste bulwersacje, bo to sezon ogórkowy!
Nowy film Juliusza Machulskiego wchodzi na ekrany 7 lipca, to był mój ulubiony "Pan Reżyser Kochany", a jego Kołysanka, to dla mnie perełka! Niestety w swoim ostatnim filmie poszedł w politykę i żenująco sobie zaszkodził, żal!!!
Wałęsa chce siadać na "Krakowskim", no cóż, siadaj, siadaj, najpewniej wilka dostaniesz!!!
Opole chcą reaktywować we wrześniu, a ja się pytam, po kiego grzyba, nie "poleciał" w czerwcu, poczekajmy więc do następnego roku!
Budyń i Kudłaty, czyli Pat i Pataszon Trójmiasta, czyli Adamowicz i Karnowski, chłopaki walczą o...hm o co?! Nie wiem, ale ja lubię oglądać ich w mediach, tacy fajni i naprawdę rozbrajający:-)

Prezydent Karnowski(Kudłaty) dopóki rządzi  PiS nie zetnie loków:-)

Paweł Adamowicz, drugi spośród ciągnących Amber Gold gdańskich burłaków:-)


Wczorajszy Kongres PiS vs Konwencja PO, to szokująca dysharmonia, z jednej strony normalność z drugiej psychiatryk!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz